Analitik Geometri

Yrd. Doç. Dr. Nevin Mahir ve Doç. Dr. Hüseyin Azcan' ın Açıköğretim Fakültesi Yayınlarından çıkan Analitik Geometri adlı eseridir. Kitabın içeriği:

I. Bölüm: Düzlem ve Düzlemin Koordinatlanması
II. Bölüm: Uzayda Dik koordinatlar
III. Bölüm: Vektörler
IV. Bölüm: Vektörler ile Tanımlanan İşlemler
V. Bölüm: Düzlemde Hareket
VI. Bölüm: Koordinat Dönüşümleri ve Afin Dönüşümler
VII. Bölüm: Konikler
VIII. Bölüm: İkinci Dereceden Düzlemsel Eğriler
IX. Bölüm: Uzayın Analitik Geometrisi
X. Bölüm: Üç Boyutlu Uzayda Bazı Yüzeyler ve Koordinat Sistemleri

Analitik Geometri
Categories:

3 yorum:

  1. düzlemde hareket bölümünde hatalı soru ve anlatımlar var onları düzeltirseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar hocam ilköğretim mat. öğretmenliği okuyorum bu sene sınava girmem lazım.kaynak sıkıntım var bu linki indiremiyorum yardımcı olursanız sevinirim. saygılar

      Sil